fredag 27 augusti 2010

27 minuter.

Jag har tråkigt jag slutar snart.
Remember me var mucho sevärd. "Förvånansvärt bra" som kritikerna sa och jag kan inte annat än att hålla med! Gråta till film på jobbet, varför inte. Jag har ändå inget bättre för mig! Här ringer det då inte det minsta.Se den!


Jag hade tänkt hitta en sån där svara-på-frågor-grej att underhålla mig med, men nu hittade jag ingen. Kan meddela att jag raderade alla kort på min mobil istället av misstag. Jävla skittelefon. Deppigt :(

Godnatt då


Update: Jag hämtade min cykel hos emma idag. Det tog bara 10 månader. Sen rullade jag ner till cykelaffären på Radiotorget och bad att få pumpa däcken. Det gick bra sa han. Jag gjorde det. Sen inspekterade han och så gjorde han det bättre. Jag kände mig som en typiskt-tjejer-kan-inte-göra-nåt-rätt-tjej. Jobbigt. Men pumpade däck fick jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar