tisdag 13 juli 2010

hepp hepp

Upp och hoppa klockan 8! Baka två Emma-bröd, göra 3 lunchlådor med thaimat, springa iväg till Sportlife och träna! Hem, duscha, äta god frukost, se klart Dear John och iväg till jobbet!
Nu: jobba 14-23! Woho! Jag gillar superduper effektiva dagar. Fast nu är energin slut och jag skulle helst vilja sova..

Vädret ute är äckligare än Frittan. (<3) Varmt, klibbigt, fuktigt, regnigt.

Jubelidioti -mitt nya bästa ord. Jag är schemalagd hela Barcelonaveckan mån-sön. Men måndagen efter som jag inte vågat be om ledigt för är jag ledig. Jubelidioti.

4 kommentarer:

  1. det är inte roligt. ingen ironi. blev avsugen på att skriva ett inlägg här nu. avusgen mitt bästa uttryck

    SvaraRadera
  2. ett hjärta hjälper inte.

    SvaraRadera
  3. Av vad? You serious..? Förlåt då. Du vet ju att det inte är på riktigt :/

    SvaraRadera
  4. haha ja nästan, jag tycker inte det är rålit, fast jag vet, egentligen

    SvaraRadera