onsdag 23 juni 2010

Vargmamma

HEJ ALLA

Alla vet ju att jag i grund och botten är en mycket positiv människa. FUCKING INTE. Och nu har det fan nått sina höjder.

Orka klaga på jobb o blahblahblah, men nu har det FAN nått nya höjder. Problem som uppstått idag:
1. Ingen lön - För jag inte fått skriva på ett avtal vilket = ingen lön. Allt pga dom inte hunnit skriva ut pappret till mig. Trots att jag påmint dom minst 4 ggr & det är världens enklaste grej att POSTA det till mig.
2. Dom har smygändrat del jag ska gå i sommar. Ok fine, men kanske kan man få veta det av nån som inte är ens egen mamma?
3. Jag ringde idag för att säga att jag kanske behövde öva (eftersom det inte var inplanerat) på en del jag inte gått innan. Egentligen kan jag inte. Juni = ledigt för att inte gå under och det tänker jag FAAAAAN UNNA MAJJ. Men så offrade jag mig & sa att jag kan jobba imorgon. Men nu när jag ska gå en del jag kan så kan man tänka att jag inte behöver öva. Men varför meddela det till mig direkt? (ännu en gång fick jag reda på det genom mor) Uppenbarligen skulle jag kommit imon och fått gå nån jävla skitdel med tysen kg rekla för dom planerar som penisar på tjack, men det blir INGET med det. Jag vill spy.

HANDLA MED BETTAN & MIG IMON DÅ ÄLLAR??!!! fäzt

1 kommentar:

  1. asså oklarheten, förstår ditt damp! Handling jajaja! hörs på sms sen, väntar på besked från pehå :)
    puss

    SvaraRadera