söndag 27 juni 2010

sunday-schmunday

Jag:
-var nästan pigg när klockan ringde 06:06 i morse! Rehab hos mamma med lagad mat, film och mycket sömn är det bästa.
-har jättejätteont i min mun. Antingen så är jag efterbliven med mina visdomständer eller så äter tandköttet upp min tand. Inte coolt. Note to self: tandläkaren mån eller tis?
-Är pepp på P&L och kan meddela att vädret ser allt bättre ut. Håll tummarna skallen av allt.
-Apropå (det roligaste ordet!) P&L så är numera Vuvuzuelor med i listan med förbjudna saker på campingen. Jevla sydafrikaner.
-hällde ut teriakysås i väskan och på kläderna och överallt i morse. Note to self: förvara ALLTID matlådan i en plastpåse. Kan tilläggas att det inte är första gången jag gör detta :/
-Jobbar 7 timmar till och är sedan ledig hela hela veckan -yay!
- ska nu se klart på Anna Anka söker assistent!

Frittan (eller annan kreativ person), vad sägs om att uppdatera familjepresentationerna snart?
Och! Hur gör jag för att få tillgång till Gödhipedia? *förvirrad son*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar