fredag 11 juni 2010

P&L P&L P&L

Det närmar sig med skrämmande steg nu, snart blir det fest! Lite rädd är jag men det ska bli roligt!

Love Train: Jöran, Emma, Len, Lizette

Bil: Pehå, Peter, Jens, Danni, Frittan

-Bilen går i ottan på onsdag morgon. Allt som ska med i bilen måste packas in kvällen innan.
-Jag kan fixa frukostfest till alla bilmänniskor som vill! Rrroligt!
-När drar vi till ÖB? :D
-Hur mycket grejer ska jag ha med mig? På min lista står det mer än 1 outfit per dag, eheh.
-Hur många tält har vi egentligen?
svarasvarasvara

Den 19:e juni regnar det i Borlänge men mycket kan hända på en vecka!

2 kommentarer:

  1. jag undrar också över tält.
    Jag vill till öb :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA en outfit för en vecka typ p! lätt packning = gödh, enkla kläder som du miss-matchar skallen av så blire gödh! :) bra planering

    SvaraRadera