tisdag 4 maj 2010

Pundare

AAH fan va ARG jag blir. Jävla pundarfitt 2dra lång som ÄNDRAR sitt fucking datum på andra långdagen till 5 juni istället för 29 maj som låg helt jävla perfekt i början av sommaren då alla kan va pepp och sånt.
Jag har fan planerat sen januari att jag ska ha färre då men kuwl om man inte kan förbereda hela dagen och deras bajsdag håller på till 22 och de vill folk säkert gå på och då kommer dom ditcha mig :(
DET ÄR FUCKING MIN DAG. JAG HAR TA MEJ FAN BOKAT VARJE 5e JUNI ÄNDA FRAM TILLS VI ALLA DÖÖÖÖÖÖR. AAH.
DAGEN JÄVLA i-LANDS PROBLEM men jag tänker fan inte lugna mig.
HATAR när andra förstör ens superbraiga planering.
Ofta att folk som vill gå på andra lång bryr sig om hammarkullefestivalen och annan skit.


Jag hade ju planerat att fixa tentan på fredag och sen skicka ut inbjudningar till My sweetest 21 party. o-kul.

Vad ska jag göra nu då? :( Antagligen får jag ha det den fredagen den 4e istället men det känns så jävla fel. Sen kommer säkert folk vara tråkiga och gå hem tidigt när man fixat & donat hela dagen också. Haha, eller inte.

Det här + okoncentration när man har tenta på fredag suger. Jag vill emigrera till Thailand och känna liiifvets vindar blåsa genom håret som det ska göra.

6 kommentarer:

  1. meneee asså 2-långdagen får la bara ta sig? man kan typ gå dit å ta en körv på dan å sen ere fääzzzt!

    SvaraRadera
  2. ta sig så jävla hårt. jo, men tänk om folk vill langa deras stinkande efterfest tänkte jag...

    SvaraRadera
  3. men herrgud! överdrift osido, klart vi kommer till dig frittz! andas!

    gödhfar

    SvaraRadera
  4. haha vem är andas? jag är lite arg ändå :)

    SvaraRadera
  5. hahaha ja helt klart frittans ferre före nåt annat! de e ju ffs din b-day! alla som bangar det för 2lång är ju svin iaf så dom kan vi va utan ;)

    SvaraRadera
  6. Frittan!!

    Jag har en idé! Vårat coverband är i farten igen, och är spelsugna som få. Så vad sägs om lite liveunderhållning på födelsedagen? Från en kär vän som dig kräver vi inget gage, kanske öl i så fall ;)
    Men att hyra en liten stuga, eller hemma i din feta villa haha skulle funka om det är så att du är zugen. Hör av dig i så fall så ror vi ihop nåt!

    SvaraRadera