måndag 31 maj 2010

måndagsdepp

Det ser mörkt ut gällande Peace&Love för min del :(

Jag har jobbat 5 dagar och 47 minuter och är så trött på det att jag vill lägga mig ner och gråta. Typ. De ger mig den information och utbildning jag behöver för att kunna jobba men allt annat skiter de i fullständigt. Det är väl onödigt att jag ska kunna kolla min mail, komma åt mitt schema, tidsrapportera, veta vilken lön jag ska ha, veta när jag ska jobba etc etc. Så länge jag kan utföra mitt arbete så spelar ju resten ingen som helst roll! Fråga hjälper inte heller. Alla ansvariga har flytt landet for ever och ingen vet nåt. "Ja, jag ska ta reda på det" "Jag får kolla upp det" "Vänta lite.." "Jag vet inte" Thankyouverymuch.

Jag jobbar antagligen på midsommarafton också. En av mina typ tre favoritdagar på året.

Deppdeppdeppdeppigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar