torsdag 20 maj 2010

Gå iin i bullen


Jag känner mig som vid 1:40 eller 3:31 när jag skriver mitt arbete. Ren och skärt svammel med en touch av ...va?

"Amen när jag tänker på bulle så får jag som en fantasiidé sådär. Jagtänkerattmankanskeskulle kunna gå iin i bullen. Och så är det en teaterföreställning därinne med konstiga djur. Som man får klappa. Och så är där kanske en lampa som man inte ser. Och så blir det svart. Eller jag vet inte?"

Nä nog av detta. Måste dra ut kabeln till internet, fortsätta lyssna på Ebba Grön och undra vad jag håller på med. Fan nu började grannbarnen hoppa på sin fucking studsmatta så det STÖR (en av 1000 leksaker dom har i sin trädgård, utöver studsmattan har dom även bla radiobil size medium som dom kört upp en lergång runt huset med, sandlåda, gungor, rutschkana och så gråter dom hela tiden med! Grinar och så kommer deras päron ut och säger åt dom och hålla käft så dom gråter mer så fortsätter föräldrarna att skrika & gorma & plantera buskar genom att först rycka bort de gamla buskarna genom att dra upp rötterna med sin minibuss. Jag känner bara - Vad göööööööööör dom? *stänger fönstret och höjer volymen*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar