torsdag 6 maj 2010

En liten son kommer hem!

Hej kära familj!

Min hemkomst närmar sig med skrämmande steg trots att jag gör mitt bästa för att förneka det. Självklart längtar jag efter er som en idiot men... jag är i paradiset och vill verkligen verkligen stanna här. Jajaja vad ska man göra!

21:35 onsdagen den 18:e maj nuddar flygplanet svensk mark. Super-fail att komma hem till Säves flygplats för övrigt... Jag undrar i alla fall bara lite spontant vad alla har för sig den 19:e maj? Någon som inte är i skolan? Inte har några planer för kvällen? 'Cause Id love to meet you all!

Yay!

<3

4 kommentarer:

  1. ååh internet kan man inte alltid lita på...men iaf! Jag går bara i skolan lite där mellan 9-12 men sen är jag free att göra VAD som helst!

    SvaraRadera
  2. yaaay! hm bajs jag har värsta heldagen som eventuellt inte är slut förrän 18 (!) men efter det så SKALLEN!

    SvaraRadera
  3. woohooo! jag slutar typ 16 men sen JAJAJA! :D

    SvaraRadera
  4. då e ja i london sen en dag tillbaka..!!!! skitåsido!! men man kan iaf glädja sig åt att vi kmr befinna oss på säves flygplats samma fuckin dag! *förundrad*

    SvaraRadera