måndag 12 april 2010

pundare med tuberkolos

Idag har jag varit på stick-kurs, jag lärde mig sticka räta, aviga å flätor. Nä jag skoja bara. oj vad rolig jag är. Jag har faktiskt varit på en kurs där man fick lära sig att ta blodprov, så jag har stuckit i en riktigt människa for real!! Som tack å minne för det ser jag själv ut som en pundare just nu, armvecken har en liiiite annan nyans än vad de brukar ;D

Sen skulle jag vilja dampa lite på folk som inte förstår att det är sjukt irriterande, störande å äckligt att sitta å hosta var 10:e sekund under en timmes föreläsning. I örat på personen bredvid (läs: mig!)
Ge mig tuberkolos bara, ja gör det, tack tack! Eller just det ja det glömde jag, för att bidra till pundarlooken så har jag ju ett skabbigt vaccinations märke mot just tuberkolos, (som förövrigt gör ont) så fortsätt hosta du, kära du!

Sist så kan jag ju tillägga att jag är kär i det här vädret!

Det var alles!
Tchüss
/snillet

1 kommentar:

  1. inte okej att hosta i någon annans öra. är man sjuk och hostar., stanna hemma. Usch och fy för hostande människor!

    SvaraRadera