måndag 19 april 2010

Bridge over troubled wataah


Seriöst familjen. Jag måste dela med mig av ett av mina största problem. Min garderob! Jag får inte plats!!!! Alltså det är omöjligt! JÄVLA KNÖÖKAT! Fick ett ryck när jag flydde plugget för att sortera min minst 30 klänningar i färgordning. (jag hatar bristen på galgar lika mycket :C ) Men iaf, borde sortera ut en del skit som jag inte använder alls, liksom jag måste facea it och inse att jag ALDRIG kommer ta på mig min första sydda klänning av en baddräkt & lite gardintyg, min 2 volangtröjor - en i rött en i blått eller mina 1000 baggyshorts etc etc etc. Sen fick jag som en dunk i bakhuvudet en tanke på om man det skulle vara möjligt och anordna egen loppis?? Alltså dom som kan/vill/orkat går ihop typ och säljer all vår skit (det kan nog bli en del...) liksom, undra om det går?
RESPONS TAKK.

Här kan ni se mitt senaste spontaninköp - en fåtölj TO DIE 4!!!! Den är liksom blommig & fiiin & bra & skön :) *lycklig materialistisk tjej*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar