torsdag 18 mars 2010

Trouble en el paradisio

-Jag & Len fick betala 5000 javla baht for att vi "gjorde sonder" moppen igar. Sa sjukt surt!! Den ramlade bara lite smooth (som len uttryckte det) pga deras stod inte fungerade! Deras chef var den fulaste bruden i mannaminne som verkade alska sig sjalv over allt annat! Spelade nonchalant och var ful och petade med tops i oronen och at sig annu tjockare pa godis och sag bakis ut men verkade sjukt nojd da webcamen var i full gang! Vi lyckades i alla fall pruta ner det fran 7600 till 5000 men anda. 5000 baht = typ 1200 kr (delat pa tva) = MASSA natters boende, mat for ett helt kompani, buckets buckets buckets, halva min dykkurs, en flygbiljett till filippinerna tor... I Sverige hade det dock varit typ en dyr utekvall eller en troja. Det ar bara att bita i det sura applet och move on!

-Trots allt underbart runt omkring sa kan tyvarr inte host-angesten lata bli att infinna sig. Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till och jag har en manad pa mig. Studera ar inte direkt hjalpsamma da de vagrar slappa in mig pa den svenska versionen av mina sidor. (Men godhfar hjalper mig <3)

Ovriga paradis-problem: ipodbatteriet tar slut sa sjukt fort nar man spelar Klondike (mitt a Dannis basta tidsfordriv), det ar sa svart att bestamma vad och var man ska ata middag, varmt och sandigt overallt, havet ar for varmt och langgrundt... Liver ar jobbigt :D

2 kommentarer:

  1. Latomoss tanda pa uthyrningens fula dragdorrar nu pavag till Big blue sa hade allt kants saa mkt battre!! fulare manniska har. aldrig. skadats.

    SvaraRadera
  2. hahaha de kan hon gott ha..ful & dum.

    ojoj hösten är för en del av oss ett oskrivet kapitel...

    SvaraRadera