tisdag 16 mars 2010

Thai update

-Bakis! Igar blev det sista minuten utgang med Isa & Len! Spontant ar det basta och det var latt roligaste utekvallen pa Koh Tao so far! (Vi traffade Noomski, fyfan va gullig han ar!)

-Idag hyrde jag a Len en moppe for att besoka Mango Beach. Vi gav upp efter halva vagen. Livsfarliga vagar och nara doden upplevelse! Det gick inte! Jag brande sonder mina fotter pa asfalten ocksa.

-Peppen pa dive master ar har!!! Jag vill vara under vattnet (undah wataaah) jamnt!

-Ruinerade mig pa norskt knackebrod och gummiost idag. Lyckan var total anda! Saknar min keso...

-Btw, jag och Danni har fatt hora sa sjuuukt manga ganger att vi ser ut som systrar! Av VAD?! Kan nagon klara ut detta for vi ser inte nan minsta likhet i varandra. Det har inte med att asiaterna har fel pa ogonen for detta sager aven vasterlanningar "Ar ni tvillingar eller bara systrar?" "You sisters?...what no sisters? Friend?"

-Jag kommer hem om tva manader och 1 dag. Har faktiskt lite smygangest for att tiden gar sa fort. Jag vill stanna for alltid. Fast jag saknar ju er ska ni veta...

2 kommentarer:

  1. - noom <3 hälsa honom eller nått, haha.
    - ni är inte systrar, ni är bröder.
    - hälsa len, hälsa isa.
    - jag skulle kunna tänka mig thaimat så let's switch?
    - puss <3

    SvaraRadera
  2. hahahha "ni är bröder" göödh!

    å ni verkar ha det såååå himla nice!!!

    SvaraRadera