måndag 15 mars 2010

Om man kan ha cancer i skrattmuskeln så har jag inte det nu.

Men hallåh. Vi som var i Stockholm lever och är hemma igen. Det var gödh.
Kan eventuellt snurra runt jävligt snygga vimmelbilder på oss (?) Antagligen lär ingen hitta dom utan dom bästa bilderna finns i Gödhfars mobil som dansade sönder ljumsken.
Vi har fått skoskav av för vi har gått i affärer så jävla mycket. Vi har käkat tacos och på max. Tvingats se på melodifestivalen av Dottersonen. Och sånt.

Just nu har jag just gett vika för icke-naturen och spolat ner en huvudvärkstablett i kroppsomloppet i hopp om att jag ska kunna öppna böckerna efter en "liten" paus. Antagligen gör inte panikbelsutsångest huvudbrylleriet bättre...Hösten kan skrivas upp och kantas med minst en miljon frågetecken och sådana här smileys :S
Ibland önskar jag att jag va typ 40 med man, barn, hus, hund och volvo. Eller att året var typ 1735 och kvinnan redan hade sin plats i livet/samhället. HAHAHAHA SKOJA. eller inte.

FÖR ÖVRIGT: Ni som har missat detta tills nu - Broken Bells .
Spotifya det nu eller klicka HÄR eller på skivan under och få första låten. En del The Shins en del Gnarls Barkley - i'm in heaven nästan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar