fredag 12 mars 2010

LIAP

Apropå slutsatsen igår att gödhis helt enkelt borde starta nåt slags ungdomshem så kanske vi alla borde joina på den idén?

Jag kan sköta ekonomin, farsan det där med snacket å upplägg å sånt, frittan en gödh touch av lära ungarna om kultur och genusperspektiv + antagligen kreativa stugan och olle kan bli gynekolog/barnmorska/vad man nu är och langa ungdomsmottagnings-servicen! Huuur bra som helst!

Allt under devisen: Life Is A Party - Don't Be A Party Pooper!


/sportis

3 kommentarer:

  1. antagligen skallen!
    ja har världens bästa dag! Vi har varit o lyssnat på praktikanter som pratar om deras praktikplatser, o hur mycket dom känner att bara dom kan hjälpa EN liten stackare så är det guld värt. Jag känner o herregud ja vill va klar med min utbildning, ja vill lära mig mer o shiiiit kommer ja nånsin kunna klara av de på en o samma gång! fast på ett sjukt värt sätt.
    De e typ min dröm dedär, att se att man har hjälpt någon till att må bättre o få ett vettigare liv. Åh. fan va ja flög iväg nu, allt bara känns så fint!

    SvaraRadera
  2. vuxen.nu? ... låter gödh fan va KUWL ändå alltså, FAMILJEN GÖDH AB

    SvaraRadera
  3. gödhis- du är såå rätt ute!

    fritz- ja fan ja!!

    SvaraRadera