lördag 20 mars 2010

Lastfm

Äre nån som använder lastfm som jag inte vet om?
Nu fixade iofs jag min användare för typ 20 minuter sen så jag har inte riktigt hunnit getta allt än, men det kommer. Jag har aldrig fattat va're är innan men Nickeboy visade allt igår och det verkar kuwl. Så om ni orkar så borde ni fixat! :) (allt går alltså ut på att man ratar sina favvo-artister, man ser vad man lyssnat/lyssnar på, top-låtar och vad ens vänner gör m.m typ) grymt gött för en musikintresserad!

Får se om det blir kebab ikväll eller icke för min del, är inte särskilt sugen efter all skräpmat från förra helgen om man säger såååå. Alternativet är dock hummer och det är ju inte så jävla lyckat för en annan. P u s s o c h k o r v.

ps jag funderar fö på att bli florist? :D *nynnar och plockar bland växter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar