tisdag 30 mars 2010

frittz! ja e sjukt på o tatuera mig snart, ska bara se om pengar kan räcka till men ja tänker på det typ varje dag! men de e itte farligt, e de ett litet hjärta du ska göra så hinner du ju inte ens känna att de gör ont innan de e färdigt!

förövrigt har ja tydligen börjat läsa ekonomi nu, vilket e bra på ett sätt för ja blir allmänbildad o helt säker på att ja inte vill läsa ekonomi. Men dåligt på många andra sätt. tillessempel som att ja tycker de e tråkigt, o som att vi har föreläsningar mellan 8 o 11 jättemånga dagar i rad om de o ja har svårt o hålla mig vaken. ttt. o damp skallen på plugg över lag nu, helt sönderstressad över skiten o ja har beställt böcker som inte har kommit än vilket inte förenklar min tillvaro. Bröt ihop lite nyss o gick o kolla på cykel istället. Funderar på o köpa en vit cykel. den va fin. o där rök tatueringspengarna typ. Men man får snart skatt, vilket för min del va 4000 vilket kan bli en tatuering! :) ehe?

fan vilket fult inlägg, de va bara för ja kände mig tvingad o skriva. Tänkt btw att en träff kunde sitta fint snart, ja o far snakka om torsdag ändå påsk satte. Va sägs? Han slutade elva, ja e ledig om fler e på skulle man kunna ses i stan o hoppas på sol. O så dricka kaffe ute! m-m-m!

nu e min skrivare klar (30sidor o antagligen inget bläck senare) har jag nu en artikel o roa mig åt. Men först ska ja käka o åka till biblioteket för o se om man kan få lånat "Vår ekonomi" på ett alldeles för gammalt lånekort.
gödhis

3 kommentarer:

  1. Klart Farssan ska ha en cykel! En vit <3 Men sen holla at me så kör vi bara! Jag är seriös :)
    Kul skola. Men det löser sajj. Skallen.

    Vi snakkar torsdag DAG här antar jag??? sa just att jag inte kunde jobba då pga skolan skallen av allt (orka börja DIREKT efter tentan, lov? xD) men en kaffe kommer jag ju hinna med :) <3

    SvaraRadera
  2. Låter väldigt oparty! själv hade jag seriöst århundradets tråkigaste dag igår men nu har jag LOV!! men en ny cykel farsan å tattoos kan ju liva upp även den tråkigaste föreläsning! Jag kanske själv skulle satsa på nån väldigt detaljrik tatuering som jag kan sitta å granska...eller inte. Torsdag dag skulle sitta som ett smäck för mig! Kaffe å sol vid 11? :D
    PUZZZZZZZ

    SvaraRadera
  3. så himla klockers så har jag nåt gödh att drömma mig bort till på föreläsningen på tors! hämtar ni upp mig vid det stora trädet vid handels entré lr?!
    mjau

    SvaraRadera