måndag 8 mars 2010

Extas 2.0

VIIIIILKEN HÄÄÄRLIG DAAAAA-A-A-A-A-AAAAG!
Bara helt strålande sol så man kan ha solglasögon och tygskor och prickiga strumpor och jag är helt frisk och jag lyssnar på phoenix igen och vi ska till Stockholm och jag är mätt och man ser asfalten och vi kan klara plugget och jag är kär och jag kan se för jag har klippt min lugg och alla är snygga och sommaren kommer bli fin (ja fiiin) och snart kan man cykla för snart kommer våren och jag har mer pengar än vad jag trodde och allt är bra och livfet, lifvet!

Har Sportis och Snillet kommit hem nu eller?

2 kommentarer:

  1. jaaa hemma å fan va gödh å bannern är ju hur jäla NICE som helst! å jag hr en parfym åt dig :)

    SvaraRadera
  2. fan va gödh och fan va gödh och fan va gödh och hur många silvermynt vill du ha?

    SvaraRadera