onsdag 31 mars 2010

the coolest people in paradise

Hej Familjen!

Danni och jag ar kvar i Perhentian-paradiset. Det gar inte att komma harifran. Paradisstrand, billiga dyk och sjukt skona underbara manniskor. Vad mer kan man onska? Vi har dykt en valdans massa. Mest brakar vi under vattnet. Piggy tank rides, vatten i masken, trycker in alldeles for mycket luft i reglatorn, kittlas, gor vattendjuren, biter varandra i benen, snor fenor fran varandra (Danni!!! :( jobbigt att simma utan..), sjunger och spexar skallen! Min loggbok ser inte klok ut, jaja...

"It's our last night tonight, you have to come party with us!" Vi har sagt sa i 3 kvallar redan. Moahaha. Men imorgon aker vi pa riktigt. Biljetterna ar bokade, men jag hade ju inte blivit superforvanad om vi missar taget...

Just det! Vi bor gratis i dive shopen nu ocksa. Vi checkade ut fran vart boende i forrgar for vi trodde vi skulle aka. Sen var ena sangen i dormet (aussie-nostalgi!) upptagen. Vi blev erbjudande stekrum for tusentals kronor eller ett rum dar minst en jattegecko-familj bodde och allt var smutsigt och inget badrum. Tack men nej tack. Forsta natten skedade vi i en sang i dormet. I natt bor vi i dyk shopens klassrum! Gratis! Vi har varsinn 50 cm-bank med en madrass pa. Jag ar nojd.

Nu ska vi eta middag och dricka monkey juice (rom/whisky) med cola! Jag ar tackt i myggbett. INTE coolt. Saknar er jattemassor! Nar vi kommer hem ska vi ha floating market i kanalen och jag&len ska ha tradgardsfest. KARLEK

4 kommentarer:

  1. jajajjajaFANjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  2. usch. nu blev de sådär jobbigt igen. så man typ inte pallar o läsa. Ja vill dyka.

    SvaraRadera
  3. just de, ja saknar er med. Massor. O de e far som skriver:D

    SvaraRadera