måndag 1 februari 2010

Vit månad i cashens tecken.

Idag har jag, med ett os runt omkring mig av vegetarisk tacos från igår som uppenbarligen fastat i min stickade tröja, gått i skolan & sedan råkade jag gå till myrorna också.
Kan nån porta mig från detta ställe?
För på bussen hem, efter att (som vanligt) gjort två riktiga kap i form av en brun skinnportfölj & en vit blusaktig sak, kom jag fram till att min shopaholicism (?) har FAN gått över gränsen.
Det går absolut inte mer än tre dagar innan jag har köpt något som passar helt perfekt i min garderob. Detta är ngt min mor inte alltför sällan påpekar för mig, men jag har ju alltid nekat.
Dock har jag nog kommit ett steg längre nu, ett steg till i min rehabilitering: ERKÄNNANDET. wow.

Så nu funderar jag på att ha en vit månad i cashens tecken med början idag...Fah real.
Med vissa undantag såklart:
  • kurslitteratur
  • mat
Känns ok att inte dra in på det ändå?
Men för att vara seriös så - seriöst? Jag kan typ kanske klarat.
Kanske ska bli nån slags följetong av det här här i bloggen t.o.m.
Peppa mig?

Då säger vi så! ...ska bara kolla en sista gång om jag ska köpa dom där skorna för jag kom på att jag har 25% rabatt också...men SEN DÅ JÄVLAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar