måndag 15 februari 2010

tröst...

Vilken nedstämd dag. är det för att det är Måndag?
Måndagar känns alltid så jävla tråkiga och man är alltid deppish också.

Jag tröstshoppar på ellos, typ. de har ganska gödha saker där.
vet dock inte om jag orkar beställa hem allt. orkar inte om saker och ting inte passar.. sure, jag kan skicka tillbaka allt från jobbet men ändå.. orka!
Jag tröstäter även stulna kanelgifflar, känns lite bra i alla fall. Gratis är gott!

Jag klippte mig även idag, det blev fult och för kort. Hatar när håret är för kort.. luggen är lite för kort men det kan funka.. tur att den inte var fööör kort. Det är det värsta jag vet, för kort lugg.
Jag övningskörde idag med mormor också, men det gick åt helvete.
Får väl hoppas att körläraren imorgon inte är allt för bitter.

känns som jag mest sitter och svamlar.. men aja, låt gå.

peppa inför helgen! jajajaja!

2 kommentarer:

  1. ibland är livet hårt. som att försöka plugga till tentan men istället bara vilja typ åka iväg och leva lifvet! jag längtar som FAN till fredag 14:01 för då finns det INGET jag kan göra för att påverka min tenta...nu borde jag plugga massor men orka!

    SvaraRadera
  2. kan vi inte strunta i allt och leva livet i typ australien? vi tar med alla nära och kära!
    jag har alltid velat se koalabjörnar. haha!

    SvaraRadera