onsdag 24 februari 2010

Aids

Jag fick sån jääla panik precis nu när jag åkte bussen hem. Det satt 2 freaks som inte kände varandra på varsin plats bakom mig o hostade SKALLEN av sig. Itte en lugn stund. Jag bara kände hur deras äckliga gröna skabbiga dödliga virus & bakterier åkte in i mig när jag andades.
Det borde inte vara lagligt att åka kommunalt när man är sjuk. Visa R E S P E C T ffs som Jöran uttryckte det när jag i panik smsade henne om att jag kommer dö i tuberkolos OCH aids. kul liv.

Ikväll Kings Head för FARSAN FYLLER ÅR!!!!!! Congratzz skallen av allt. Hade jag inte behövt plugga nu egentligen så hade jag gjort ett fint paint-kollage, men det får vänta. KÄRLEK IAF på dig Gammelfar.

För övrigt har jag beställt nya brillor. Sköj. Det konstiga är att dom är snyggast framifrån för på sidan ser man att dom är lite blå på insidan...EHE så jäla oklart. de fanns i snorgrönt & bajsrosa med. Så jag valde blått "för det passade mina ögon med". De blir nog bra. Jag kan få se igen. Fäzt.
Pöss.

ps. sånt här får vi lära oss i konstvetenskapen just nu. focking awesome.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar