onsdag 20 januari 2010

*V* (en kluven hjärna)

Alltså AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. hjälp?
nu fick jag definitivt reda på att dom inte tar tillbaka min böter från Västtrafik.
Ingen är väl förvånad, minst jag. Västtrafik lär ju behöva alla pengar dom kan få så att säga. Jävla kukhuvuden. (oops förlåt men texten lät för snäll)
Anywaaaaay nu är jag officiellt 1200 kr fattigare. Och det är ju inte till min fördel om man säger sååå.

Jag är så jävla kluven om jag ska följa med till Barcelona, kommer bestämma mig kvart i 6 typ. Eller inget att tveka på egentligen det handlar BARA om pengar. Vet ju inte hur mkt jag får/kan jobba nu i vår sas. Dom tar inte betalt i stenar och kottar?
Jag är så bra på att unna majj materiella ting men i denna fråga känns det som jag borde tänka ett steg längre. tyvärr. well ses antagligen ikväll, om vi hinner innan the xx och då förhoppningsvis med ett svar. kerläk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar