torsdag 28 januari 2010

Ilska

ARG:

- På Posten för att det känns som ...nä nu tänkte jag säga något som inte passade sig...men iaf. JAG ORKAR INTE MER. Själva arbetet är inte förjävligt men att det känns som att jag måste emigrera från Sverige för att inte dras med ännu mer. Dom har mig i ett grepp beyond normala kontrakt sas. Va fan snackar jag om? IAF kort & gott menar jag att jag ÄR fast. på riktigt, inte ens plugg kan sätta stopp för det.
- På mig själv för att jag är SÄMST på att säga nej till t.ex. Posten. Även om jag vet att jag har typ 1000 sidor att plugga in tills på måndag & som jag hade lagt upp en asbra planering för så jag skulle hinna utan att stressa men nä nu får jag en kul & stressig helg istället. TACK MIG SJÄLV. TACK JOBBET FÖR ATT NI TYP RINGER & GRINAR & BER PÅ ERA BARA KNÄN ATT JAG MÅSTE HJÄLPA ER.
- På mig själv för att jag är arg & grinig.
- På att Spotify typ valt att uninstalla sig själv när datorn sovit & jag inte kan fatta vad den vill & att nått virusprogram blockerar en ny installation igen. fuck you.
- På att jag är fruktansvärt oteknisk.
- På SNÖ. KALLT. AV VAD.
- Allt som snö & kallt medför: dålig hy, skabbigt hår i tovor för man måste ha mössa & halsduk & sån schitt, halka, deppighet.
- På att jag aldrig kommer få tillbaka min discoboll.

TYP. Så kan allt det gå & dö?


AAAAH jag tror vi kan skriva om beskrivningarna här till höger.
Slappis är arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar