tisdag 1 december 2009

vaaaaaaaakna, andreas?! vill du vakna?

miep miep. eftersom vi delar med oss av allt här i livet (och det är väl anledning till att vi har bloggjäveln eller?) så tänkte jag svamla om mitt första möte med musikservice irl.

kom dit typ 5 i halv skulle va där halv - TIMING.
fick vänta i 27 minuter - OGÖTT. dålig första inblick ellervareheter sas.
sen så chitchattade vi (jag & torris dårå) (allt är relativt, chitchattade? liksom vad har vi att snacka om ens?) & sen rundtur där jag träffade danniebaba som tappade filmer & hoppade runt (ja va lite torr dannie sorry, men vaskamangöra?) & de må jag säga! viiiilken stämmning! musik & skratt typ hela tiden ME LIKE! bunkern med, den omtalade bunkern...
sen kom vi upp till torris igen och typ fortsatte på samma ogödha sätt & ja visste inte riktigt vad jag skulle säga (som vanligt i guess) & sen vare schlutt. typ ogött. hans jävla tjat om träning. jag skulle ha ljugit & sagt att jag visst tränar *klok i efterhand* *det suger* *fan* men vafan?? alltså loookatmee i aint tjock så vafan tror han? känns typ lätt som han skulle kunna inte ge mig jobbet pga det. så nu sitter vi i ett "ring inte oss, vi ringer dig"-läge (fast det känns inte riktigt så illa som det låter haha) för han skulle intervjua lite annat folk. SÅ. nu vet ni. nu vet jag. *snälla GE mig bara jobbet*

såå, vad tror ni alla läsare, får jag jobbet eller inte? ... SKOJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAA SKALLEN :D de va inte ens kul iofs. men EHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar