fredag 18 december 2009

UNTZ

J A G H A T A R J U L K O R T.
sluta posta jävla julkort. använd mail.
aaah. *springer iväg och dunkar huvudet i väggen*


fast nu lyssnar jag på club kid - adrian lux de e fan gräjjer det innan vi drar in till staden & visar vart skåpet ska stå. på tal om det borde ag fixa i ordning mig så jag kommer in nånstans. FAN. jag har inget fedt att ha på mig.

men men igår drömde jag att
1. jag blev skjuten i magen av en vakt i ett köpcentrum när jag skulle fly från en kommande zombieinvasion.
2. att alla på hela mitt distrikt på posten skulle ha varsin elle.
2. att pehå va gravid i 18 månaden.

varför fins inte heut' ist mein tag på spotify?!??!?!??!?! idiotiskt

1 kommentar:

  1. Hahahahaha! Jag älskar julkort så fortsätt skicka! JÄTTEMÅNGA! Fritte till dig säger jag; byt jobb :)

    Hahahaha, och varför drömma normala drömmar? Den först var bara hemsk men de andra två lät roliga, lite läskigt med Pehå dock.

    Jag vet helt värdelöst!

    SvaraRadera