tisdag 1 december 2009

hahaha kom o änka på stackars arvid från igår, ph har du bett om ursäkt o förklarat vårat ytterst konstiga beteende?

farsan har vaccinerat sig idag. Kan än så länge både springa framåt o bakåt o har ingen feber (som jag typ hoppades på fr ja orkar inte jobba just nu...) ttt.

ett stycke damp ligger på g med, idag e den den förste december och man kan fortfarande inte få reda på mer om man ska plugga eller inte i höst. Svar kommer i början/mitten av december AVVAD? jag vill planera mitt liv okeeej? läs ja orkar inte jobba på wassen till våren me måste typ söka annan sysselsättning om ja inte ska plugga! damp?

säg inget till ph, men ja har smygöppnat dag två i kalendern. Med bortförklaringen ja sover hos paul inatt för ja ska på sjukgymnastik klockan åtta imon bitti i johanneberg så då tog ja med mig dag två presenten för ja e nyfiken. O sen kunde ja inte hålla mig till imonbitti. O så hade ja klämt o räknat ut att de va en skiva o så ville ja lyssna på nått gödh. De va gödh månitro, en nostalgiskiva ed allt från håkan till smk och lasse berghagen! ja gillart! fick mig dock o tänka att fan i helvete vilken dålig fantasi ja har haft på min kalender, men ja väljer o kalla de hålla sig till ett tema!
nu kom paul o räjva till smk!

kärlek

2 kommentarer:

  1. EMMMA!!!!!! Du får ju inte fuska!!!!!! Du kunde ta med dig skivan till pål å öppna den där på morgonen!!!! INTE COOLT :C

    Å jag orkar inte be om ursäkt till Arvid, han får skylla sig själv att ha pensionärssover! Om han har städat köket när jag kommer hem så kan jag säga nåt.

    SvaraRadera
  2. hahahah! gödh att kunna springa åt alla håll ändå. Å vafan är problemet med dom cpsena antagningsbeskeden? ingen fattar antagligen.

    hahaha fuskfar! skärpning!

    SvaraRadera