onsdag 2 december 2009

C D O N

Jag behöver familjens hjälp.
Jag beställde för ett tag sen lite grejer bl.a. Audrey Hepburn-filmer (min nya idol), konsten att läsa tankar och ett par hörlurar.

Jag hämtade paketet idag och då saknas hörlurarna ur paketet! Istället har de skickat med Black Sabbath vol 4?!! AV VAD?! Trodde de skämtade med mig å dissade min filmsmak...

Jag har meddelat dom att hörlurarna inte var med (så jag får 29:- presentkort i kompensation, woho! å hörlurarna kommer på posten snarast) men jag sa aldrig att Black Sabbath var med istället.

Ska jag säga nånting? Jag vill ju inte ha skivan, men jag orkar inte skicka tillbaka den heller...

/Sladdis

7 kommentarer:

  1. hahahah skit i det bara antagligen!

    SvaraRadera
  2. antagligen, som om att någon kommer märka att en skiva med black sabbath är borta...haha nej men vafan?

    SvaraRadera
  3. Ska vi ha Black Sabbath fest snart då?

    SvaraRadera
  4. hahhaha VAR I HELVETTE ÄR BLACK SABBATH-SKIVAN JAG LA HÄR IGÅR???

    SvaraRadera
  5. Skänk den till NARL :D

    SvaraRadera
  6. håll tyst om den och sälj vidare den dyrt.

    SvaraRadera
  7. kristin säger: ge den till mig ja vill ha den!!

    SvaraRadera