måndag 14 december 2009

14/12 -Ett uppdrag

I julklapp idag fick jag ett brev av far. Rubriken löd: Fyll i & lägg upp på bloggen pronto för annars får du inge en enda julklapp!
Så det är ju bara att sätta igång.

Bästa Julklapp? Min dator! Eller mitt dockhus som jag fick när jag var typ 5.
Sämsta Julklapp? Jag har fått en hel del fula tröjor från Polarn & Pyret av min styvpapis bror...
Då upptäckte jag att tomten inte fanns..? När min förskolelärare berättade det för mig. (AV VAD?!)
Godast på julbordet? rökt lax, mamis champinjonsomelett och rödbetssallad!
En perfekt gran skall vara? tjock och barrfri och silver-rosa!
Här vill jag helst fira jul? hos mamma!
Med dessa vill jag helst fira jul? med mami och papis släkt samtidigt. Lyyycka till -.-
Glögg eller Julmust? svårt... men julmust tror jag! (typ enda läsken jag tycker om!)
Julpynt i affärerna i September, bra eller anus? September känns lite krydd, men jag har inget emot att dom tjuvstartar lite. Jul är mysigt
Tomteluva eller Luciaglitter? Min rosa tomteluva!
Lussebulle eller pepparkaka? Lussebulle!!
Julsånger ska vara
1. Traditonella
2. En remixad version av "All I Want for Christmas" med extra mycket bas.
1. Traditionella, tack. Fast nån festlig artist får gärna göra dom, å barnkörer!
I år önskar jag mig? Jag vet faktiskt inte... pengar, rosarutiga Hälsokokboken, Vintage: en stilguide till Vintagemode, någon ny Thomas Sabo berlock. (ev en minidator, men jag vet inte om jag vill tappa bort den i Asien)
För att komma i julstämning...? sätter jag upp massa adventsljusstakar som är tända dygnet runt, och dricker glögg framför brasan å bakar hos mami.
Tomten skulle vara snyggare om...? *det var en glittrig Robert Pattinson som gömde sig bakom masken*
Favoritdel i Kalle Anka på tv? Tomteverkstaden tror jag, å Djungelboken!
Jesus..
1. Är tomtens son
2. fick värma sig i tomtens skägg när han var nyfödd och naken.
3 Jesus?! Varför blandar du in honom i julmyset?
Hahahah #2! Vad får du allt ifrån far?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar