onsdag 4 november 2009

stolt far i ottan

jösses va familjen är morgonpigg idag ändå?! två inlägg innan klockan 11?! *far i chock*

Idag ska jag:
-plugga skallen
-dammsuga
-stoppa min lilla hund i en väska och ta henne till vetrinären (hon har fått typ halsfluss/fucked up mandlar den lilla stackarn)
-träffa nån random bryyyd i brunnsparken och köpa en tågbiljett av henne
-träna spinning/core (woho sportfar har köpt kort på friskis&svettis)

let's make it happen!

lite statistik dårå:
vi har besökare från:
sweden, norway, united kingdom (alla logiska än så länge...) och BELARUS?!
vad är de ens för land? nån med en gedigen samhällsutbildning i bagaget please help me out! och vem bor där? nu ringer det en liten vitrysk klocka hos mig.. *googlar* JAA! belarus är vitryssland, men ändå liksom? kanske är janos mamma?
Jaja, igår 14 besökare, alltså bara vi som skriver- yay!

4 kommentarer:

  1. HAHAHHAHAHAHHAHAH våra besökare <3

    jag har varit hos tandläkarn far! inga hål :D (därav att vara uppe i ottan)

    SvaraRadera
  2. Jag hade inte heller några hål, far!!

    *stolt sladdis*

    SvaraRadera
  3. ännu stoltare far! hoppas ni fick klistermärken och banankräm.

    SvaraRadera
  4. men va? är belarus ett annat namn för vitryssland?? eller är det en bortglömd stad i vitryssland som ingen nånsin vill höra nånting om igen? en fråga från en son som tydligen INTE har en gedigen samhällsutbildning att plocka fram ur bakfickan. o JAG om NÅGON borde veta varifrån min MORSA härstammar!

    skamsen son

    SvaraRadera