tisdag 24 november 2009

Panikbroms och nära-döden

Asså, fritz, östeuropa tur-o retur känns verkligen som en grej man vill ha på sitt cv/meritlista.. o bara dra upp på nån fest typ "aa när ja va i ukraina och kollade på gamla övergivna tortyrkammare...". eller nåt. appropå ukraina så hade vi en ukrainsk tolk (eller de måste ha vart ukrainsk.. kan ha vart lettisk/polsk/vitrysk också men same shit känner jag) (mkt "strovjnik vreskji" och vita skinntaxklackar) i min halkörningsgrupp idag. jag har me andra ord gjort halkan. o vart jäligt rädd konstant i 4 timmar. av vad alla säger att den e KUL?! nära döden skulle jag säga.
nåväl. glad att den e över. *stolt son betat av en milstolpe i livet - halkan*


Nu ska ja lugna ner mig till mitt favvoprogram all times - Halv åtta hos mig :D

3 kommentarer:

  1. men guuud len det är kul?! man är ju i värsta safea bilen typ.. *naiv*

    garv åsido: "strovjnik vreskji" och vita skinntaxklackar

    SvaraRadera
  2. hahahahhaah!!! häääälfteeeeeen! <3

    SvaraRadera
  3. hahaha håller med jöris! där kan man ju verkligen gå all in, whatever om man kör av vägen..egentligen. Inte för jag skulle vilja de, pisamt! men ehehe!

    då kör vi! nästa sommar??

    SvaraRadera