måndag 2 november 2009

I stand corrected






























Er förlorade son har inte gett sig hän åt internet så mycket den här veckan, men tänkte gottgöra för det nu! Jag älskar ÄLSKAR familjens halloweenbildder, man blir en så jävla stolt son när man ser att inget, fan inget, slår familjen när det kommer till att ge sig hän!! det var inga dåliga kostymer ni hade schmekt upp! Sofia o ja va på american appearel-party som ängel o djävul tillsammans med banditerna johanna o agens, mummie-siri och geek-manda. Det blev en lugn kväll och den fösrsta nästan nyktra av 5 dar konstant alkoholintag. Slängde upp lite bilder.

Tänkte också uppdatera familj och andra intesserade(???) om att er ukrainska son blivit swept away av en kanadensare! Jag är helt o hållet handfallen och fattar ingenting. Vi har setts tre gånger fast det känns som vi känner varandra och hans kvaliteter är fan never ending. Så här kommer janos hemmagjorda lista på vad som kännetecknar veckans KAP:

*Han är brutalt ärlig och uppriktig, jag har nog aldrig mött en ärligare människa, o det är inte ens i närheten av en överdrift.


*Han kan prata känslor, UTAN PROBLEM, alltså het friktionsfritt. Det är något ja heller aldrig vart med o innan. Han slår vilken tjej som helst.

*Osså e han helt snäll o rolig, sitter liksom på alla dom där klassiska, grundläggande kvaliteterna som brukar ge killar några extra poäng.

*Han är läskigt bra på att läsa folk, ser rakt igenom en och kan säga saker som täffar mitt i prick.

*Det verkar som han e typ minst 23 fast han bara e 21. Ukranier har alltid gillat mogna män.


*Sen är han bara helt breath taking största allmänhet
All together blir han så jävla sexig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag har fjärilar i magen och det är roligt!

Färdigsvamlat! <3 /bb

2 kommentarer:

  1. Tack kära bror för detta! Kuuuul att höra :)Fortsätt att uppdatera oss!
    Saknar å älskar dig!

    <3

    SvaraRadera
  2. wow awesome! sånt här gillar vi <3

    SvaraRadera