tisdag 17 november 2009

hejhejhaaallå!

de e jättehemskt för ja tyckte dehär va skitsvårt just idag (har varit ledig men har så fruktansvärt cpont i ryggen o sen igårkväll min vänstra tinning så ja gick upp klockan tre idag AVVAD?) men ja ska försöka:

1 familjen, ni e så soeta o tvingar mig o komma på fem bra saker med den här dagen.
2 paul, egentligen en del av familjen. Men en mycket speciell del. Ja gillar honom ;)
3 SILVERSMIDE, kom precis hem därifrån de e dom tre snabbaste timmarna som finns, skitkul, dessutom tror ja att armbandet jag började på idag blir riktigt fint!
4 min mami! vi har bestämt att vi ska gå på stan o äta mysig middag på fredag o ja längtar redan!
5 ja har bakat kladdkaka o de förgyller min dag!

Från de ena till de andra. Fan va gott de hade varit med en gt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar