måndag 16 november 2009

Billy Elliot

Våran perfekta helg i Stockholm avslutades med en trött goskväll med film & godis!
Först sov jag genom halva the Proposal. Sen åt vi soppa med bröööd å efter det kurade ihop oss i sängen och såg Billy Elliot!

Jag vet att det egentligen är lite Jullbullz thäng men herreguuud va gosigull den var! Tears, oh tears! t-t-t
Tutor: What does it feel like when you're dancing?
Billy:
Don't know. Sorta feels good. Sorta stiff and that, but once I get going... then I like, forget everything. And... sorta disappear. Sorta disappear. Like I feel a change in my whole body. And I've got this fire in my body. I'm just there. Flyin' like a bird. Like electricity. Yeah, like electricity.

Mrs. Wilkinson:
She must've been a very special woman, your mother.
Billy: No she was just me mam.

/P (trött med glad!)

2 kommentarer:

  1. Underbaraunderbara film! Jag har sett de bästa bitarna igen idag :) Jag saknar er!

    SvaraRadera
  2. jag har fortfarande inte sett den och det stör MIG!

    SvaraRadera