tisdag 17 november 2009

5 saker + några till

1. Pappa kommer ikväll! Och han har med sig två taklampor och min fina ljusslinga!
2. Jag åker till Götet på fredag!
3. Kents skiva, Röd är helt underbar!
4. Idag är en bra dag, jag har fikat på stan och ska på bio ikväll (ska dock se 2012 vilket jag tycker verkar vara den töntigaste filmen någonsin)
5. Fritte kommer imorgon!
6. Jag hade den bästa helgen man kan tänka sig.
7. Jag ska vaccinera mig nästa måndag
8. Jag trivs med mitt liv just nu!
9. Jag börjar en ny kurs imorgon och den verkar riktigt rolig!

- Ett litet minus dock är att jag är rädd att jag ska börja prata sthlmska = inte okej! Därför är det superbra att fritte komemr hit och kan påverka mig och att jag åker till götet. Umgås med för mycket sthlmare här och de bara pratar och pratar och jag blir påverkad! Speciellt idag...

KÄRLEK från Biffen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar