torsdag 29 oktober 2009

spiderwoman

Feeest idag! (kul) Ska bli spännande att klä ut sig till spindelnät. Känns liiite oklart. Med en touch av barnet som får spela buske i skolteatern. Fast självvalt.



Med tanke på att vi snart får nöjet att åka blå express igen så kom jag att tänka på min lilla snilleblixt för, eh, några år sen (?!)



-VI SPRINGER TILL BRUNNSPARKEN!



(från järntorget - bra idé - men jag trodde faktiskt att vi var på drottningtorget)



Varför ville jag springa dit överhuvudtaget? vi kan väl inte ha haft spårvganstabellen i huvudet?

Fick några hetsiga sms frå frittan igår angående spindelnätet (hon ska ju vara min spindel):
sms1: Hur fan ska jag lösa det här med ben? Hahahahh!
sms2: hahahhahah jag garvar sönder! Det va dom slappaste benen jag nånsin sett!
sms3:ALLTSÅ JÖRAN! jag ser UT som en spindel PÅ RIKTIGT! Wow focking awesome!

det låter ju lovande.

pusssar/farsgubben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar