söndag 11 oktober 2009

Sladdis

Idag har jag sovit länge, tittat på Gossip Girl, städat lite och pumpat MLIA. Bra slapp-söndag.

Om jag fick 1 miljon skulle jag bjuda Familjen till Thailand, resa jorden runt och flytta in i en fin lägenhet i centrala Göteborg med stor balkong, walk-in closet och plats för alla.

En vardagskväll spenderas helst
i sällskap av en familjemedlem eller tio! I min säng med pannkaksparty och film, en trevlig hemlagad middag eller något annat gosigt.


Just nu vill jag
ha tillbaka sommaren och en ha en liten fluffig kattunge med stora blåa ögon som springer runt i mitt rum och kurrar och håller mig sällskap! Godis hade också varit gott!


När jag har 5 minuter över...vem är 5 minuter över?! Känns inte som jag har det så ofta.

Skeda är väldigt mysigt.

Familjen är
något jag inte skulle kunna vara utan. Ni är fina och betyder nästan allt för mig. Låt oss vara familj för alltid.


Festivaler är
något jag ännu inte upptäckt. Nästa år kanske jag och mina rosa gummistövlar är redo, men vi får se.


Alkohol är oftast bra. Med rätt umgänge och i lagom mängd. Fulla människor går att lita på.

Kärlek är
ett brev skickat tusen gånger :)


2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA! "fulla människor går att lita på" jag har då aldrig hört så kloka ord!

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att fulla människor är kapabla till att ljuga alls lika bra som nyktra...

    /P

    SvaraRadera