tisdag 27 oktober 2009

räjvare?!

hahahaha jag garvar sönder!
det ringde precis eller ja för 10 min sedan på min mobil från ett okänt 031-nummer, å jag bara hmm vem kan detta tänkas vara. Jo det visar sig vara en 20 - årig telefonförsäljare vid namn Martin som är 186 cm lång och har blåa ögon och brunt hår, fyller år 4 januari, är räjvare, vill bli "famous" och håller på och skapar hardcore musik när han inte jobbar över 240 timmar i månaden med att sälja eeeh ja vad var det nu han sålde, nåt från Göteborgs energi kanske, fokus låg inte precis på säljandet utan att snacka om allt möjligt å så försökte han få till att träffas HAHAHA jag trodde det var nån som busringde å drev med mig hela tiden men 10 min senare när jag kollade upp numret så var det faktiskt från nåt seriöst säljbolag i gbg, jag kanske skulle nappat på den där räjvar, hardcore-biten och tackat ja till en dejt...hmm...

/Snillesonen

6 kommentarer:

  1. HAHHA en riktig räjvare! :O

    SvaraRadera
  2. HAHA klockreeeent! Ja du skulle sååå nappat på det! vadå trött på sitt jobb liksom?:P

    SvaraRadera
  3. hahaha jag å emma har också fått samtal ifrån dom idag! :D
    Emmas sa att hon fick hans nummer på köpet om hon täcknade ett abonnemang med honom.
    Jag svarade inte, orka telefonförsäljare -.-

    SvaraRadera
  4. hahahahha gaaaaarvet!

    SvaraRadera
  5. hahahahahah det är DÅ man frågar sig "av vad?"

    SvaraRadera
  6. De har ringt mig, fast det var en superskön snubbe som hette Johan! Jag skrattade typ under hela samtalet och de i min klass undrade vad jag höll på med :) Jag skulle lova att ringa upp när jag betalade min el själv!

    SvaraRadera