torsdag 1 oktober 2009

Perfecct day

Min framtid har diskuterats vid middagsbordet idag, förslagen löd:
  • Tandläkare - ahjustdet???
  • Pizzabagare - "nej hon är ju inte ens turk" ~ bror
  • Arkitekt
  • Lärare - "...eller nej, du är för blyg, du vågar inte ens ringa tandläkaren" ~ mor
  • Hjärtkirurg - vaaaarför inte, känner möjligheterna färdas i vinden (?)
  • Polis - Mor kommer aldrig släppa tanken
  • Flygvärdinna - Att knarka varje dag innan jobbet är nog bra
  • Pilot - Ha. Ha. Ha.
  • Socionom - "Men dom har det inte lätt dom heller"
  • Pirat - Min idé, den hitills bästa jag fått
  • Reseguide - "Men det är ju samma sak som pirat.." ~ bror
  • Politiker - "...eller nej, du vågar ju inte ens ringa tandläkaren...och du röstade inte i kyrkovalet" ~ mor
  • Undersköterska ~ "????"
  • Gynekolog - *asgarv*
  • Städerska - "Pedant Städ AB" mitt & morsans nya kommande företag

Det hela avslutas med "neeej men då får det nog bli postis ändå", känner att vi är bra på att thinka out side the box och tror att det finns typ max 15 jobb. Men ändå, det här kan gå! / Fritz

3 kommentarer:

  1. Hahahha faaaan va otippat det hade vart om du blev tandläkare! Jag hade typ aldrig fattat det! gynekolog känns inte heller som det första man hade sett dig som..? Vården + frittan är typ en tanke jag aldrig tänkt men vem vet? Arkitekt känns typ mest motiverat!

    SvaraRadera
  2. haha allt inom vård är HETTTTTÅÅÅ! arkitekt är ju kul för jag villde bli de i 6an (?) o är de enda ja nånsin känt att "de här kan jag bli" ehhe skämt allt åsido

    SvaraRadera
  3. Arkitekt fo shizzle

    SvaraRadera