tisdag 20 oktober 2009

Jag är trött som en gnu idag, och det hjälpte ju inte direkt att det var jättemycket på jobbet idag.
Jag är också avundsjuk på Emma, att hon har godis och det har inte jag!

Nu har vi äntligen köpt salamandrar, Müsli och Yoghurt. De verkar trivas bra i det nya akvariet.

Jag är pepp inför helgen. Pengar och partyh!
fast jag har lite panik inför nästa helgen igen när det är Jens's halloween partyh. Jag tycker inte om att klä ut mig och när jag har funderat en massa på vad jag skall göra som är enkelt och bra men jag kommer dock inte på något... men det ordnar la säääj!

Nu skall jag duscha en massa och skrubba bort all grafit!

Kärlek på er alla! <3


/ Lizette


p.s! Jag såg nu att man skulle välja sin egna mail och lösenord men det gjorde inte jag. jag tog den vanliga! vad händer nu då?

p.s2 nu fixade jag allt.
JOHANNA, jag råkade trycka förfort på en knapp så jag råkade skicka något mail från blogger till dig från dig.. eller något sånt. haha!

p.s3 Nu är jag admin också. för det skulle man fixa själv va?

1 kommentar:

  1. lizette jag älskar dig! :D stolt bror över att du orkade fixa allt! haha
    salamandrar? javisst nått ska man ha! hahaha

    SvaraRadera