lördag 31 oktober 2009

[Eitch tou aou]

Jag vill ha luft! Luft har aldrig känts mer motiverat. Varför måste luften vara så vattnig? Jag hatar när det är massa vatten i luften!
-Jöran 31/10 -09 runt 02:00

(kan inte sätta "citat-tecken" på det eftersom jag inte kommer ihåg exakt hur det var. Men kul varä!)


Ny Familjeregel: Lämna aldrig en full kompis naken.

Andra regler som ännu ej är tillagda: Man kan alltid lita på fulla människor, och Ingenting är för personligt eller intimt för att dela med Familjen.

/Sladdis

5 kommentarer:

  1. Blev någon naken? vad hände egentligen efter vi gick? haha!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHHA JAG GARVAR SÖNDER!

    SvaraRadera
  3. Nejdå Lizette, men Olle var rädd att tappa klänningen!

    SvaraRadera
  4. JAHA OKAY! jag blev lite orolig att jag hade missat det bästa! haha :)

    SvaraRadera