söndag 25 oktober 2009

24 Oktober

(vaknade för 45 minuter sen... Känns stabilt! Tur att det är vintertid ändå, då gills det inte riktigt..)

Vakna trutt och bakis, handla present i zombiekoma, ge upp och åka hem och bakiskurera, hepp hepp, supergod currymiddag med bröder, tjejförfest med girl power låtar å drinkar, stabil cykeltur till Radiotorget, gosigos på Emma å Krisitn, plockismat å mera drinkar, kära återseenden å trevliga ny-seenden(?), bästa inflyttspresenterna, dansa till Mr Jones å I gotta feeling och allt där emellan, julklappsutdelning med rim(!), eskinåå på balkongen, munspel å gitarr, nästan-däcka, cykla hem å sova i 12 timmar.

En drös med sköna citat också som jag dock inte kommer ihåg...

/Sladdiz

2 kommentarer:

  1. Jag saknar er! Jag vill också ha partyn och mysiga middagar och roliga citat! Fast jag trivs faktiskt riktigt bra just nu, hinner dock inte plugga så mycket som jag borde.
    Jag älskar er och lyssnar på BSB!

    SvaraRadera