fredag 18 september 2009

Metro 18/9

Idag har jag ägnat Metro betydligt mer tid än vanligt och OM det står intressanta saker i den!

Sida 06: Kajsa x2 Ska Bygga En Besticklådesvit. De ska på ishotellet i Jukkasjärvi bygga en besticklåda av is som man kan sova i. "Ja, isbestick. Man sover i den nedersta lådan, och där finns ett gaffelfack, ett knivfack, och ett där man sover sked." Skeda i Jukkasjärvi, varför inte? :)

Sida 08: Så Stor Är Världens Största Hand. En bild på en hand som är 27,5cm lång och tillhör världens längsta man. Är jag den enda som gjorde kopplingen mellan stora händer och stor... jaa... ehehe *generad Sladdis*

Sida 17: Banantransport Nära Krossa Cyklande Man. Tyckte det var lite skrattretande att det var just bananer... Så sjukt mycket bananer!

Sida 30: Min Häst Det klockrenaste! Varje vecka får en kändis rita en häst. Det blir nog inte bättre!

Sida 32: Håkan Längtar Efter Scenens Lugn och Ro. Woo-wohoo! :D Jag är pepp på ikväll!

Anyways.. Nu ska jag fortsätta läsa tidningen under tystnad.

/Sladdis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar