lördag 29 augusti 2009

Göteborg i allas <3


Alla är så långt borta. Helt sjukt när man tänker påt, för ett år sedan bodde å levde alla (i princip) som jag känner här i kära götet. Så mycket som kan hända på ett år.
Malin i London, Julia i Sthlm, Helena i Linköping, Marie i Oslo, Hanna i Lund, Sara i Italien, Becka i Norge (?), Gabbe i Malmö, Sara i Jönköping. Å lite mer tillfälligt Pehå, Frittan, Jens, Peter i Sthlm, Emma i Montenegro å listan kan säkert göras längre! KOM HEM ALLESAMMANS!
jag-saknar-er-men-är-happy-ändå-snillet

3 kommentarer:

  1. Inte coolt! Men snart åker de andra härifrån och då blir ni några stycken i götet iaf. Tönk på mig, jag blir ju helt ensam! Inte roligt alls. Kom och hälsa på snart!

    SvaraRadera
  2. Jag ska tönka en massa på daj, å hälsa på så snart jag kan! Å du kommer ju snart hit igen :D

    SvaraRadera
  3. Frida/Fritte/Slappis31 augusti 2009 kl. 20:14

    jaaa hur ska det gå? och jag känner mig så trött på gbg nu med, sthlm va så jäla nice, illa fast på ett bra sätt...kan ju inte lämna gbg för det är mest i mitt hjaerta. tokitt!

    SvaraRadera