söndag 19 juli 2009

In the gheddo


De va då jävvlaranamma va de va dött här då!

Jag är fan fedtaste hemmfrun foo sho! Igår diskade jag, tvättade kläder, lakan & handdukar & nu har jag plockat smultron, bäddat, vattnat blommorna & ska baka kaga & laga mat & grejer. Allt till Elvis. Såå eeh ja nu vet ni det, fast det är jobbigt eftersom jag är så JÄVLA effektiv så jag haxxar sönder så allt blir klart för fort så jag hinner ändå bli rastlös...t-t-t. Jooobbitt. Jaja nått ska man göra...Kanske bjuder över er på kaga ikväll då...om jag hinner/orkar eller om jag inte åker & badar för det är fan det göttaste jag vet.

DON'T SAY THAT TO THE PIKKI PIKKI / Frittan (tänkte fäzta till det med en bild, men den hamnade högst upp så nu blev det asfult, men låt gå?)

p.s hur gåre för er med popaganda?! föfan

p.s 2 jag skriver som ett anus. Vad hände med proper svensk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar