fredag 24 juli 2009

Är du en Vampyr?!

Har du på senare tid upptäckt att du inte är som alla andra? Då kanske du är en vampyr. Nu kan du-genom det här enkla testet-få reda på sanningen om ditt inre väsen!

Du är på middag och blir bjuden på stekt kött. Äter du?
Skulle aldrig falla mig in! Kött är mord!
Absolut, det är ju gott med lite sås till.
Om det är välstekt. Har hört att man kan få sjukdomar annars
Vaddå stekt?!

Vilken är din favoritdricka?
Morotsjuice -nyttigt och gott.
Mellanmjölk
Sojamjölk
Blod, förstås!

Du är ute och åker bil och plötsligt kör ni på ett rådjur. Vad gör du?
Lunchar
Vi åker med det stackars djuret till djursjukhuset
Vi ringer polisen, de får sköta saken.
Jag åker inte bil. Det är farligt.

Hur ställer du dig till blodgivning?
Självklart ger jag blod.
Usch nej. Ser jag blod så svimmar jag! Nålar kan smitta också...
Ge blod? Behöver jag inte det själv?
Ge?! Jag tar!!

Vilken av följande personer ser du mest upp till?
Dalai Lama
Alla som är vegetarianer
Dracula
Blondinbella

Vilken är den bästa snabbmaten?
Falafel
Pizza
Groddsallad
Snabbmatskassörskan

Vilka slags filmer gillar du?
Musikaler, typ HSM
Vampyrfilmer, typ Twilight
Djupa filmer
Historiska filmer

Vad önskar du dig?
Ett träd i regnskogen
Betald shoppingrunda
Nya Hantlar
En mör hals

Vilken är din bästa raggningsreplik?
Stannar du på middag?
Var shoppar du?
Vad tyckte du om yogalektionen?
Vilket är ditt favoritdjur?


Flest röda? Grattis! Du ÄR en vampyr!!!


(Orange? Hälso-Hanna, Grön? Mode-Madde, Lila? Vendela Vego)


Källa: Sommar-Julia 2009

/Sladdis (som har lånat sin lillasysters tidning och har inte så mycket att göra på jobbet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar