måndag 20 juli 2009

announcement med en smärre touch av gbg


Hej familjen!

Den obeslutsamme är på hemmaplan för lite semesterfirande i äkta svenneanda! Tog mig ett lite tidigare plan från storstaden för ja kände att det behövdes lite mer salta bad och lite mindre verbala bangla-antastningar och kryddor, så jag tog helt enkelt saken i egna händer o satte mig på ryanairs snabbaste plan till gbg! och japp, efter några portioner fil och lite p3 vid köksbordet känns allt jäligt gödh! sååå... en smärre update från familjen vore ju på sin plats:D och framförallt.. VILKA ska med på WOW egentligen?? (pepp!!)



PUSS LÄN

1 kommentar:

  1. Såå klockrent len, bra jobbat!
    För tillfället befinner jag mig på landet, men tänkte ev dra ner imon för tingsek på lisse :) ska du med?
    pöss

    SvaraRadera