måndag 15 juni 2009

Manic Monday

Ojojoj :/ Det gick bra i morse.
Vaknade kvart över 6, gick upp i tid, duschade, valde kläder för jobb2, tog på mig skabbkläder till jobb1. Sprang iväg mot spårvagnen och precis när jag ska gå på så inser jag att jag inte har min ipod i väskan (som jag tidigare stoppat i ytterfacket) istället får jag handen full med tomatsås (ifrån min duktiga matlåda som tydligen läcker).
Jag låter vagnen åka ifrån mig och går tillbaka mot lägenheten, mycket riktigt så ligger min ipod på parkeringen och hörlurarna är helt överkörda! Kläderna som jag skulle ha på mig hade tomatsås all over... Jag springer tillbaka till lägenheten, lämnar ipoden på sängen åt sitt öde, rycker åt mig helt fel nya kläder och springer ut igen.
Jag blev sen till jobbet, och min väska luktar tomat och håret saneringsspray.
Det kan ju bara bli bättre!

/Sladdis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar