tisdag 9 juni 2009

Arbetsmyra, for sure.

Hoppade upp kvart i sju imorse, tog på mig schletna kläder och begav mig till den stackars brända videobutiken. Där fick jag bl.a. slänga 1,5 ton godis (!!) det mesta fullkomligt ätbart (tips till Matsonen: containern står antagligen kvar...) Jag la också ner massvis med film i lådor och sanerade dom! Woho! Roligare kan man ha... Efter tre timmar var jag kolsvart om händerna och delvis i ansiktet, hade sot i näsan och halsen, hade fått två nya filmer, väldigt ont i huvet och hade en timma tills jag skulle till nästa jobb!

Jag duschade superfort (fortfarande sotig om händerna :S), gjorde mig iordning lite snabbt, tryckte i mig en banan och cyklade i racerfart å hann precis i tid! Nu sitter jag här och min fantastiska chef har inga arbetsuppgifter till mig... trots detta vägrar han att släppa iväg mig till andra avdelningen där jag absolut skulle kunna göra nytta. Jajaja! Snart får jag äta lunch iallafall å det ska bli gott!
Det jag ville komma fram till var väl att det gäller att jobba ifrån 8-20:30 med totalt mindre än 2 timmars "rast"!

Work-a-holic for life!
Cashar in lite lön imon också!! Ska bli väldigt gött, mer efterlängtade pengar får man leta efter! /Sladdis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar