onsdag 27 maj 2009

Vad ska man göra?

Nu sitter jag här å har alldeles för mycket att göra så jag gör ingenting istället, brukar alltid funka bäst för mig... så svammla ett inlägg här e ju alltid gödh :)

Har precis kommit hem från jobbet (stolt över en arbetlös-fri-dag!) å i öronen ringer små gälla barnstämmor som skriker "Maaaaalin, malin, malin, malin, malin, malin kolla här, malin malin, malin titta på mig, malin, malin, malin, Maiiiiiiiin (utan L), du, malin, malin, Fröken, malin, fröken, malin vet du vaaaad, åh malin" Jättegulligt, i 5 min... Men jag klagar INTE, dom är mina sötaste :)


Nu blire packning, för frittan å jag drar till det mest oklara-språket-landets huvudstad Amsterdam. 5 härliga dagar fulla av red light district, haschcaféer å band camp ;)




Håll ställningarna på topp å skeda på!

puss från snillet- the one and only ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar